Mina bästa julgodis-recept!

Som en sammanfattning inför jul har jag här samlat mina bästa julgodisrecept i ett inlägg!
 
 
Saffranstryfflar - smälter i munnen, mums!
Cakepops med apelsinsmak - blir sjukt goda och är roliga att dekorera. Praktiskt att äta från en pinne också :)
Jordnötssmörs-fudge - beroendeframkallande fudge som är nötig, mastig och smakrik.
Caramel square slices - den godaste kakan/godiset jag vet!!
Polkatryffel - lättgjord tryffel med mintsmak som blivit en stammis hemma hos mig.
Cake balls - jättegoda, dessa kan man göra året runt med olika smaksättningar beroende på vilken choklad man har i.
Knäck - ett måste på gottisbordet till jul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback