Läsarfråga: Hur ofta äter jag choklad?

Fråga:
Hej! Tack för en bra blogg. Tycker det är kul när du testar och säger vad du tycker om olika chokladsorter. Men jag har bara en undran hur ofta i veckan du äter choklad i och med att du testar så mycket? :) Bara nyfikenhet! Hehe. /Linnea

Svar:
Hej Linnea!
I genomsnitt har jag testat 1 st choklad varannan vecka. Då brukar jag dela det med någon vän eller med min syster. Ibland, om chokladet inte är gott, så äter jag inte ens upp det. (det är ju ingen mening att äta något onyttigt som inte är gott!) Sen äter jag ju annat utöver det jag testar, favoriter.
I genomsnitt äter jag kanske choklad en gång i veckan, ibland lite - ibland lite mer.

Tyckte det var en rolig fråga, förstår om det kan se ut som att jag inte gör annat än äter choklad! Men är på choklad nr. 76 i min "chokladföljetong", men då kan tilläggas att min blogg har varit verksam i 3 år och 4 månader.

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback