Tentaplugg med glassmutor...

Just nu är det tentaplugg som gäller. På tisdag har vi tenta i Vetenskapliga metoder nämligen. Vetenskapliga metoder är inte direkt det roligaste jag gjort så man blir lätt less och uttråkad... Igår köpte jag denna förpackning på Lidl med små glassar som jag tänkte att jag skulle ta och belöna mig med emellanåt.



P.S. Jag var på Lidl igår och köpte en flaska saft, två bananer, detta glasspaketet och en godispåse. Och killen i kassan ba: "Jaha, du kom till Lidl för att köpa det allra nödvändigaste ser jag." Haha, pinsamt. D.S.


/Helena


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vilken var godast? ;P

2010-03-18 @ 15:34:29
Postat av: Elina

Hahah, ja men i tentatider kanske det är det mest nödvändiga att handla ju ;) Jag håller verkligen med om att vet.metoder är trist!! Man har ingen motivation alls till att plugga.. Hoppas tentan blir lätt!!

2010-03-18 @ 22:19:04
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Katarina

hahaha skön kommentar!! :D

Kul med folk som skojjar till vardagen :)

2010-03-23 @ 08:53:48
URL: http://katarinasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback