1 år kvar tills jag är färdig dietist!

Det är rätt ofattbart och en lustig tanke. Det känns spännande, roligt och förväntansfullt att ta sin examen. Vad väntar i livet och vad kommer hända?

Men det är också fruktansvärt läskigt och en stor oro och rädsla finns. Kommer jag få något jobb och hur kommer allt att gå?

Eller vill jag plugga lite till innan jag möter livet där ute?
Att vara student är det livet jag känner till och känner mig trygg med. Och här trivs jag fantastiskt bra, med alla vänner och min fina lägenhet.

Som tur är har jag 1 år på mig att tänka och känna efter vad jag vill göra och vad det ska bli av mig.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenna

På sätt och vis är jag glad över att ha flera år kvar och "kunna" skjuta på tankarna, även fast de smyger sig på ändå :) men jag tror ändå på att så länge man gör ngt som man verkligen vill göra så kommer det gå vägens så småningom! Det ska bli roligt att få följa hur det går för dig och vart du hamnar :) Kommer du bli kvar i Uppsala tro?



Det var spinning som jag menade. På Sats präntar det in i oss att vi måste kalla det för Cykel eftersom det är så det heter på just Sats ;) Det blir perfekt på torsdag! Jag slutar vid 12, men kommer vara kvar på BMC och leka lite med de nya nollorna så då kommer jag förbi, förmodligen kring 13 innan du börjar :)

2010-01-19 @ 18:49:00
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback