Pajtentafest

Här kommer bilder på de pajer som jag och mina vänner gjort till pajtentafesten!


Bön- och lökpaj gjord av Sofia.

 
Tonfiskpaj gjord av Marie och Taccopaj gjord av en annan Marie.


Spenatpaj med mandel ovanpå gjord av Anneli.


Och så min sötpotatispaj. Den blev god tyckte jag, men lite "mjuk" för min smak. Jag gillar när det finns lite att tugga på...

 
Kristina hade gjort sallad och bakat baguetter som tillbehör.


Banan- och chokladpaj med cornflakes gjord av Ida.


Citron- och limepaj gjord av Elina.


Ananaspaj gjord av Elina.

Pajerna var jättegoda!! Men gud så mätt man blev för det var svårt att sluta äta!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår att du blev mätt! :P

2010-02-19 @ 14:13:42
Postat av: Rikardfilippa

Great site, keep up the good work!

2011-11-21 @ 09:51:44
URL: http://rikardfilippa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback