Tre kilo kurslitteratur

Idag fick jag hem den här tre kilo tunga boken som vi har som kurslitteratur till kursen jag läser nu. Det är säkert jätteintressant allt som står i den, men just nu blir jag trött bara av att titta på den... :P


Hur som helst är det inte med den jag ska tillbringa kvällen! Jag har hyrt en film (Gran Torino - någon som sett den?) och tänkte äta lasagne med sallad. Och såklart njuta av att ha min adventsljusstake tänd! Ja, jag vet, det är jättetidigt. Men jag tycker man ska njuta av den juliga braiga känslan så tidigt man kan...
/Helena

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker Gran Torino är bra, hoppas du tyckte om den =) Tack för frosting receptet =)

2009-11-14 @ 09:26:21
URL: http://saannaas.blogg.se/
Postat av: amanda

åh jag älskar gran torino! visst var den bra? :) och jag vill asgärna ha glögg-vattenpipa-och-lussebullskväll!! :D när tycker du? kram

2009-11-14 @ 12:02:04
URL: http://amandamnit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback