Ett härligt matminné ifrån 2012

Ibland väljer jag ut lite bilder från det gångna året, för att sammanfatta mitt år. Men i år så valde jag bara en bild som representerar en helt perfekt matstund. God och nyttig mat, tillsammans med en kopp kaffe och en bok. Bättre kan det inte bli. Dessutom avnjöts denna måltid i Rishikesh, Indien, en solig dag som fylldes med yoga och annat trevligt.
 
På German Bakery, Rishikesh, Indien, avnjöts denna nybakade grova mackan med blandade grönsaker, tillsammans med en kopp kaffe och boken "Boktjuven". Kan lägga till att jag hade utsikt över floden i Rishikesh och över till andra sidan :-) Det är sådana här stunder man känner att livet är helt perfekt.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Älskar de där stunderna!

2013-01-08 @ 13:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback