NIKE Run Prague 10 km idag - personbasta!!!

Uppladdningsfrukost!!
 
Photo: Ready to kick some ass!!
 
Sa var det dags idag antligen att springa NIKE Run Prague, 10 km! Vadret var perfekt springvader, lite kyligt med smatt regn. Och jag vaknade pa morgonen med bra enegri, at en god frukost och begav mig sedan till loppet. Och ja, det kandes som jag flog fram!!! Jag var verkligen radd att inte klara att halla 5 min/km men det gick jattebra. Dock var det valdigt trangt pa vissa stallen for det var sa mycket folk dar!! Men det gick anda helt ok, det var sadan adrenalinrusch med sa mycket folk och askadare!
 
Sa, jag har inte fatt exakt tid an, men jag tog sjalv tid och tror det landar runt 48:50. Sa snabbt har jag aldrig sprungit 10 km innan sa jag ar otroligt nojd!! :) Superkul lopp!!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis!! Visste att du hade det i dig!!

2012-09-02 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback