Underbar frukost hemma i Sverige

På besök hos en av mina bästa vänner när jag var hemma i Sverige, så bjöd hon på denna frukost! Supergott och starkt kaffe, Proviva hallon, hembakat grovt bröd med lättmargarin, skinka och skivad avocado. Så himla gott!!!
 
Kanske är det lite denna fantastiska frukost, och att jag fick träffa min vän, som gjort att jag faktiskt längtat lite hem till Sverige på sistone. Jag har därför beslutat att flytta tillbaka till Sverige. Så i början av november kommer jag till Sverige igen. Detta betyder också att min blogg kommer bli intressantare och roligare framöver! Den har kommit lite i skymundan nu när jag bott i Tjeckien. Jag har haft så mcyket att göra, och mindre tid för matlagning etc. Men nu blir det ändring på det! Så se fram emot nya recept på maträtter och bröd, livsmedelstester och nyhetsrecensioner!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback