Lyxig middag på restaurang

Förra veckan var jag på restaurang-demo. En restaurang bjöd in oss från hostelet för en maffig middag! Detta för att vi förhoppningsvis skall tycka att det är bra och rekommendera restaurangen till våra gäster!
 
Dock var menyn på tjeckiska så jag vet inte riktigt vad det var jag åt...
 
Vi välkomnades med bubbel och sen fick vi en meny. Jag trodde att jag skulle välja något från menyn... men det visade sig att vi fick testa allting på menyn, i små smakportioneer förståss.
 
Tre olika förrätter. Någon friterad sak med bacon, bröd med kycklinglever och något bröd med ostcreme.
 
Soppa, vet ej riktigt vad som var i.. men bönor iaf.
 
Någon slags fylld pasta och sedan lite lasagne.
 
Soppa med viltsvin...
 
Sen missade jag två huvudrätter till och efterrätt, för att jag behövde gå tillbaka till jobbet.
 
Det var fin stämning och kändes väldigt lyxigt och det var bra service. Men jag tyckte att maten tyvärr var lite smaklös. Det var lixom bra och fint gjort, men saknade något extra. Nej, skulle faktiskt inte gå hit igen... och vet inte om jag kommer rekommendera det till mina gäster på hostellet heller...  Men men, det var ju gratis iaf :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Gratis är ju alltid gott. ;-) Det såg dock gott ut, men tyvärr så smakar ju inte alltid maten god för att den ser god ut...

2012-10-21 @ 17:42:14
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Susanna

Kul att fa testa massa olika ratter! Ingen beslutsangest dar inte! :)

2012-10-22 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback