Nytt Gymkort!

Det dröjde inte länge förens jag var tvungen att fixa ett nytt gymkort här åter i Sverige :-) Jag valde Fitness24/7 eftersom jag egentligen mest vill springa på löpband (för att det är så mörkt ute nu när jag slutar jobbet). Det kostar bara 199 kr per månad och man har tillgång till alla deras gym i Sverige!
 
Igår var jag där och tränade för första gången och jag gillade det verkligen. Nytt och fräscht, hårtork och till och med ett tjej-gym (om man känner sig lite extra luffig någon dag :P) Så detta blir nog bra! Började med att springa en mil på bandet. Nästa träning på gymmet blir nog inte förens nästa vecka, men jag längtar redan! :)
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad innebär tjejgymmet?

2012-11-22 @ 08:43:59
URL: http://elinmaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback