Nya godispåsar: "Tuttifrutti Ocean" & "Juliskum"

Har provat två nya godispåsar som jag hittat i butiken, Fazers Tuttifrutti med smak "Ocean" och så "Juliskum" ifrån Cloetta.


Tuttifrutti Ocean innehöll gelégodisar som var fruktiga, sura samt saltlakrits. Det var den perfekta blandningen för min smak!! Och fruktsmaken var väldigt god och "fyllig". En ny favorit, denna påsen är en av de bästa redan färdigblandade godispåsar som jag smakat!!
Betyg: 5

Jag älskar ju Juleskum, så när jag såg "Juliskum" var jag tvungen att prova! Tomtarna är lika saftiga som jultomtarna, men dessa har smak av Cola och Päronglass istället för jordgubb. De var goda! Jag gillar dock jordgubbstomtarna mycket bättre. Skulle nog inte köpa denna påsen igen, men det var en kul idé ifrån Cloetta.
Betyg: 3

Någon mer som smakat dessa godispåsar, vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vad kul med juliskum! Har jag inte sett innan :)

2012-05-06 @ 16:25:34
Postat av: Emma

Åhh, får gå på gosidajakt i veckan nu då!

2012-05-06 @ 16:26:03
Postat av: johanna

vad tycker du om örtsalt? vad är egentligen i?

2012-05-06 @ 18:33:57
Postat av: Tess

Mums! Älskar tutti frutti-påsen! Perfekt blandning :D

2012-05-07 @ 22:40:49
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: C

Haha, juliskum, lol!!

2012-05-13 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback