Löparklocka

Har äntligen börjat använda min löparklocka, och det är verkligen roligt! Man tar tiden, ser hur långt man sprungit, och även vilken fart man håller. Nu när jag flyttat till Prag är den extra bra, eftersom jag annars inte skulle ha en aning om hur långt jag springer, då jag inte känner till områdena här.


Såhär visade den efter min första runda i Prag, ca 9 km blev det. Visserligen på jättedålig tid (1 h och 3 min) men då stannade jag massa och kollade på karta samt väntade vid diverse övergångsställen. Nästa gång går det förhoppningsvis snabbare när jag vet var jag ska :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt, det ger verkligen lite extra inspiration och pepp:)

2012-05-18 @ 10:26:45
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback