Flyttar till Tjeckien och Prag

Ni som följer min blogg vet att jag precis var i Indien och reste. Och nu är det nya äventyr på gång. I mitten av maj flyttar jag nämligen till Tjeckien och Prag för att jobba där över sommaren.

Således slutar jag min dietisttjänst i Sverige nu i maj. Har arbetat som barndietist på ett sjukhus och det har varit en rolig och lärorik tid. Men jag kände att längtan utomlands var stor, och att jag behövde göra något äventyrligt ett tag!



Ska bli riktigt spännande att bo i Prag! Då en tidigare pojkvän var bosatt där, har jag spenderat mycket tid i Prag redan, så jag hoppas att det blir lite som "att komma hem" igen.

Vill du veta mer om tjeckisk mat? Läs detta inlägget: http://matresan.blogg.se/2011/may/mat-tips-infor-resan-till-tjeckien.html

Men jag kommer naturligtvis fortsätta att skriva i bloggen, som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Erica

Spännande! :-) Lycka till med flytten och jobbet!



Svar: Ja, Titanic är en riktigt bra film. :-) Du borde verkligen passa på att se den i 3D. Den är ju så pampig som den är och i 3D, på en biosalong, var den ännu pampigare. :-D

2012-05-01 @ 14:09:07
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad händer då med ditt nystartade företag?

Lycka till!

2012-05-01 @ 17:06:43
Postat av: erica

Vad spännande! Vad är det för jobb du har fått där? :)

2012-05-01 @ 17:36:44
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra sommar!

2012-05-02 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback