Bilder från min Indien-resa

Tänkte bjuda på några bilder ifrån min Indien-resa som jag kom hem ifrån för drygt tre veckor sedan. Det var sex fantastiska veckor jag spenderade i vackra Indien!


Även sent på kvällen är det livligt på gatorna i Pahar ganj, Main Bazar, New Delhi.


En sådan här tallrik kallas "Thali" och det åt vi mycket av! Man får olika grytor tillsammans med sallad, sås, ris och chapati (bröd).


I Goa blev det slapp och sol och bad, och jag gjorde henna på fötterna.


Hyrde en boogieboard i Goa som jag surfade lite på i vågorna.


I Agra kikade vi naturligtvis på Taj Mahal.


Jag vid floden Gagnes i Varanasi.


På safari i Corbett National Park såg vi mer än 50 st elefanter!! (samt en tiger!!!)


I Nainital i norra Indien, vandrade vi i bergen med fin utsikt!


Apor fanns det överallt i Indien! Man fick akta sig, för de var kvicka och snodde gärna allt ätbart man bar på!


I Rishikesh blev vi kvar i 10 dagar och gjorde Yoga.


Här får jag ny henna på händer och ben. Blev helt biten av hennamålning...


...så jag har själv börjat måla. Denna är en av mina egenmålade konstverk.


Ser fram emot att åka tillbaka till Indien snart igen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback