Matbilder ifrån Ukraina


På lördag när jag åker till Indien så ska jag mellanlanda i Kiev, Ukraina. Jag har ca 5 h på flygplatsen, vilket jag bara tycker är spännande då jag kanske hinner med att smaka något ukrainskt bakverk, maträtt eller godis.

Jag rotade lite bland mina bilder på datorn och hittade lite matbilder ifrån när jag var i Ukraina 2006. Så här kommer lite Ukrainsk matkultur:


Frukosten på hotellet var inte riktigt vad jag är van vid att börja min dag med. Titta speciellt på bilder nere till vänster, där kamerablixten avslöjade små smörsamlingar i "vad dte nu var".


Soppa och små piroger bl.a.


Superfina bakverk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se! Men frukosten såg lite läskig ut!

2012-03-08 @ 13:56:17
Postat av: camilla

ukraina är ett land jag jättegärna vill besöka :)



ÅÅ tack :D

2012-03-08 @ 16:24:32
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Susanna

Superspännande med matkultur!

2012-03-11 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback