Vilket är det konstigaste chokladet du ätit?

När jag skrev inlägget om choklad ifrån Polen, Ungern och Tjeckien här om dagen så kom jag och tänka på att jag smakat så många sorters konstig choklad genom åren! Och då tänkte jag fråga er läsare: Vilket är det konstigaste chokladet ni ätit någon gång? Vore kul att veta om ni delade med er!!

Mina konstigaste choklad jag ätit är nog dessa:
   
Choklad med fyllning av svart vinbär och krusbär
Vit choklad med kokos, banan och curry
Mörk choklad med rosépeppar
Mörk choklad med svartpeppar

/Helena


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh Gud vad märkligt med kokos, banan och curry! Hehe :-) får mer pizzakänsla än chokladkänsla!

2012-01-16 @ 08:38:37
URL: http://Http://Theresiast.blogg.se
Postat av: Emma

Haha cuurry lät konstigt!

Jag tycker marabou haft många konstiga genom åren ibland. Tpr den med passionsfrukt och chili. Men den var ändå rätt ok! Men det känns som att det blir mer och mer man kan stoppa i ckohlad nuförtiden utan att det blir konstigt. Förr hade ju alla tyckt att det var konstigt med salt i choklad, men nu är det ju helt normalt och i vart o vrannat choklad kan man ju hitta salt.

2012-01-16 @ 10:47:31
Postat av: Susanna

Vilken rolig lista och vilka konstiga smaker!!

Har nog ingen smak som kan slå dem du testat! :)

2012-01-16 @ 14:29:00
Postat av: Elina

Men usch vad konstigt och äckligt med curry!!!

2012-01-16 @ 16:51:44
Postat av: sanna

Åh, chokladeT. Seriöst?

2012-01-16 @ 23:41:25
Postat av: chokladbloggen

Jag och kollegan åt en kladdkaka som på riktigt smakade köttbullar en gång i tiden. Var någon klassmamma som hade bakat den... traumatisk upplevelse.

2012-01-17 @ 21:25:18
URL: http://www.chokladbloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback