Konstiga chipssmaker... Vad sägs om "Lamm & mint" eller "Bloody mary"?

Efter mitt inlägg om konstiga choklad-sorter i förra veckan fick jag en idé att även presentera lite konstiga chipssmaker som jag stött på under alla mina resor! Så nu frågar jag er läsare också, vilken är den konstigaste chipssmaken ni ätit?

Dessa är mina:
* "Tzatsiki och gurka"-chips (ifrån England) - slängdes efter att jag smakat dem...
* Chips med smak av "Revben", "Lamm & mint", "Hamburgare" eller "Kyckling" (alla ifrån Nya Zeeland)
* Chips med smak av "Cumberland sausage" eller "Bloody mary" (ifrån Irland)




/Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vad knasiga smaker!

2012-01-29 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback