Zumba!

Jag kom ihåg för något år sedan, då förknippade man bara Zumba med tv-shop - men nu har verkligen träningsformen verkligen annamats överallt!

Jag har testat Zumba i småpass innan, men nu körde jag ett helt Zumba-pass häromdagen.

Så vad tyckte jag? Hmm, eftersom jag inte hann med så bra så blev det inte så effektiv träning. Tyckte de bytte rörelser lite för snabbt. Vissa låtar var heller inte så bra. Men när det kom en riktigt bra låt, då fick man riktiga lyckokänslor! Tror det kan vara en jättebra träning för de som vill ha lite mer lekfullhet i träningen.

Jag skulle nog tycka Zumba var kul om jag kom in i det lite bättre. Men nej, jag var inte helsåld. Kände att jag hellre hade gjort någon mer effektfull träning (för min del).

Vad tycker ni om Zumba?


Kommentarer
Postat av: camilla

precis som du kände jag med zumban haha:P jag hängde liksom inte med:P

2012-02-28 @ 20:46:56
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Har aldrig provat zumba för det ser rätt svårt ut, men många säger att det är kul

2012-02-29 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback