Nyheter ifrån Läkerol

Hittade dessa tre nyheter ifrån Läkerol i butiken. "Läkerol YUP", "Sunset Licorice" och "Caribbean lime".



Sunset licorice var jättegod!

Caribbean lime
var inte alls god, den slängde jag efter en provsmak. Den var lite stark och besk.

YUP var goda, men det är inte så konstigt, för det är precis som godis. Nog för att det står på YUP att de är "sugarfree", men energiinnehållet är nästan detsamma som godis. Så för mig är YUP = godis. Och då förstår jag inte varför man skall köpa en dyr påse med 30 g i. Då kan man lika gärna köpa godis.

/Helena


Kommentarer
Postat av: karin

De är supergoda :)

2012-02-22 @ 14:19:37
URL: http://raindance.blogg.se/
Postat av: Anonym

De har jag ej lyckats hitta!

2012-02-22 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback