Matstället Sandys

Här om dagen åt jag på "Sandys" med några vänner. Sandys finns på många ställen, ex. Stockholm, Malmö, Norrköping, Örebro, Växjö etc, men jag var och åt på ett av ställena i Stockholm.

Sandys har sallader, mackor, fika, bakad potatis m.m. Det fanns mycket att välja på och jag tog en bakad potatis med "medelhavskyckling". Den kostade 69 kr.

Mina kompisar tog "Meny" med dricka, och då fick man även en frukt eller en chipspåse till. (Det med chipspåsen känns lite onödigt!)


Bakad potatis med medelhavskyckling-röra på Sandys.

Jag tyckte att min potatis var god, men röran var tyvärr lite tam i smaken. Kunde smakat mycket mer! Annars var det bra med sittplatser, och jag tyckte priset var bra på maten. Kändes också ganska fräscht att äta en bakad potatis. Lite dåligt var dock att det Sandys som vi var på stängde kl. 19 och vi var där vid kl. 18. Hade varit mysigt om man hade fått sitta kvar en stund längre.

Men jag kan tänka mig att äta på Sandys fler gånger! Men chipspåsen till maten, nej tack!

Läs mer om Sandys här:
http://www.sandys.se/

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback