God frukost hemma hos Stockholmsvän

Jag var uppe i Stockholm för några dagar sedan, och hälsade på lite vänner. Denna frukosten nedan åt jag med min vän på lördagen. Det blev mycket prat och många koppar kaffe!

Och som vanligt hade min vän köpt hem russin för att jag skulle komma! Det hade min andra vän jag hälsade på också. Så det verkar vara något verkligt känt, det här att jag älskar russin! :)


Frukosten bestod av filmjölk med tärnat äpple och kiwi, russin och fruktmüsli. Sedan en Lingongrova Special med Lätta, skinka, ost och gurka. Och så en massa gott kaffe!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Tess

Russin är smaskigt! :)

2012-02-22 @ 23:17:53
URL: http://Http://Theresiast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback