Chokladföljetong del 77 - Cloetta "Sport lunch Power Break"

Cloetta "Sport lunch Power Break"
Jag kan inte annat än störa mig lite på benämningarna "sport" och "lunch" finns med på detta choklad! Choklad är inget som bör förknippas med varken sport eller lunch... Dock måste jag erkänna, att chokladet var jättegott! Det godaste jag ätit på länge! God mjölkchoklad med rån inuti som gör det lite knaprigt, hasselnötter samt ett litet lager toffee - perfekt kombination! Mums! Brukar inte ofta äta upp de choklad jag testar, men detta slank ner fort!
Pris: ca 10-14 kr för 50 g
Helhetsbetyg: 4,5

Någon mer som smakat detta, vad tyckte ni?

/Helena

Kommentarer
Postat av: Nelly

Har inte smakat men tänker nog göra det.



Förövrigt heter det "denna choklad" och "chokladen". Det stör texten när man får läsa "detta choklad" och "chokladet". :)

2012-02-08 @ 10:43:50
Postat av: Tess

Åh det låter vansinnigt gott! Må testas!

2012-02-11 @ 16:40:13
URL: http://Http://Theresiast.blogg.se
Postat av: C

Jag o Sanna stod o störde oss på det chokladet på pressbyrån när vi stod o väntade på tåg t malmö, men det var alltså gott?

2012-02-17 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback