Chokladföljetong del 76 - Marabou "Starbar"

Marabou "Starbar"
Marabou har nu kommit med en nyhet - "Starbar - Peanutty caramel crumble" - och den är väl i princip Marabous svar på Snickers. Snickers och denna smakar ganska lika, med skillnaden att denna kanske var lite mer "crunchy" och inte lika seg. Det är inget fel på smaken, den är god. Men jag tycker denna (och Snickers) är lite väl mastiga, och jag kan inte riktigt njuta av dem. Nej, inget jag köper igen.
Pris: ca 10-12 kr
Helhetsbetyg: 3

Någon mer som smakat denna, vad tyckte ni?

/Helena

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej!

Tack för en bra blogg. Tycker det är kul när du testar och säger vad du tycker om olika chokladsorter. Men jag har bara en undran hur ofta i veckan du äter choklad i och med att du testar så mycket? :) Bara nyfikenhet! Hehe.



Kram

2012-02-01 @ 20:14:16
Postat av: Kristoffer gullersbo

sjukt god:D jag älskar den nötiga smaken och seg heten

2012-02-09 @ 13:48:30
URL: http://http://www.blogger.com/home?pli=1
Postat av: Amanda

Hahah jag tycker den där är skitgod! Smakar som jordnötssmör och twix haha. Dock fick jag göra ett chokladtest igår, utan att veta märke eller sorts choklad fick jag smaka tre grejer. Den första biten smakade choklad, lite torr i smaken, andra lite mer socker i men lite choklad ändå och tillsist endast socker. De jag hade ätit var 1. marabous 85% choklad. 2. marabous 70% choklad och till sist en center. Det är värt at t prova så känner man verkligen hur fruktansvärt mycket socker det är i!

2012-02-11 @ 13:47:10
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback