Förra årets nyårslöften ang. mat & träning - hur gick det?

Förra årets nyårslöften angående mat och träning såg ut såhär:
 
Mina löften som rör mat, träning och hälsa för 2012 är dessa:
* Springa minst ett halvmarathon-lopp
* Träna mer styrketräning, så att jag får lite mer synliga muskler
* Ang. mat: Laga och äta fler rätter från andra länder!
 
Hur gick det då? Inte så bra faktiskt. Jag sprang aldrig något halvmarathonlopp. Men det var för att det tyvärr inte fanns något i Prag... däremot sprang jag 1 mil på rekordtiden 48:45, så det får jag ändå säga att jag är nöjd med. Och även om det inte blivit så mycket styrketräning så har jag varit duktig och gått till gymmet/tränat minst 3 ggr/vecka ända från april tills nu! Är också glad över att jag i år gick en intensiv yoga-kurs i Indien. Sen har jag inte lagat så mycket mat, så det får jag nästan lite underkänt på.
 
Hur gick det för er med era nyårslöften?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback