Mina 10 choklad-favoriter...

För några dagar sedan postade jag ett inlägg med bilder på alla choklad jag testat sedan bloggen startade. Många undrade vilken som var min absoluta favorit, eller vilken som var min topp fem. Jag hade lite svårt att välja ut fem favoriter... så därför blev det tio!

Så här kommer min topp 10 över alla chokladen jag smakat sedan bloggstarten!!

PLATS 1: White maccadammia 
(tyvärr inhandlad på Nya Zeeland så går inte att få tag på här!)


PLATS 2: Fazers vita bak&dessert-choklad 
Älskar ju vit choklad och detta är den godaste!


PLATS 3: Salmiakki & Plopp saltlakrits 
dessa får dela på tredjeplatsen då jag faktiskt tycker att de smakar likadant. Ohc ljuvliga är dem, när det salta möter det söta! Mums!



PLATS 4: Lindt Stracciatella


PLATS 5: Lindt Crème Brûlée


PLATS 6: Cloetta Tarragona


PLATS 7: Lindt Coconut 
är dock osäker på om den finns längre tyvärr.


PLATS 8: Senz white chocolate cinnamon cookie crunch (till höger) 
bara beskrivningen gör ju att det vattnas i munnen...


PLATS 9: Marabou Sensation raspberry yoghurt


PLATS 10: Marabou Polka 
har blivit en favorit!


Många choklad har jag alltså hunnit med att testa, och det är inte så konstigt då bloggen faktiskt snart fyller 3 år! Nämligen den 14 oktober! Håll utkik, för då blir det naturligtvis firande med tävlingar och vinster!!!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, där var det många goda! Min blogg firar 1-års dag idag, jeij!!

2011-10-01 @ 04:49:18
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Emma

min favorit är nog Marabou cocos som tyvärr försvann...

2011-10-01 @ 12:56:07
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Alexis

Marabou polka är nog min favorit :D

2011-10-05 @ 19:44:52
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback