Tema-spinning igår: Musik ifrån olika länder

På söndagar leder jag alltid spinning på kvällen. Igår var det riktigt mörkt under spinningen, eftersom vi ställt om klockan. Så jag tände ljus i salen och det blev ett riktigt mysigt pass.

Dessutom hade jag TEMA-SPINNING igår, mitt första av 3 st som jag kommer att ha i höst. Igår var det "Tema: Världen - Musik ifrån olika länder och delar i världen". Det var superkul! Vi körde spinning till musik ifrån Danmark, Tyskland, Ungern, Rumänien, Frankrike, Kroatien, Lettland, Tjeckien, Egypten, Iran, Tanzania och Jamaica!
Passet var nästan fullt också, vilket kände extra kul!

Om två veckor ska jag ha spinning med tema "Filmmusik" och den första helgen i december blir det spinning med tema "Julmusik" (upp-poppade och remixade jullåtar!)

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad kul med teman! :)

2011-10-31 @ 16:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback