Långfil - lång men smaklös

Långfil är ingen nyhet, men jag hade faktiskt inte smakat den innan. Men nu var det dags! Den gjorde verkligen skäl för sitt namn, långfilen, då den var "lång". Den lixom höll sig i strängar och hängde från skeden när man åt. Jag gillar den tjocka konsistensen! Dock tyckte jag tyvärr att filen var smaklös. Smakade inte alls lika mycket som vanlig fil. Så nej, den kommer inte att hamna på inköpslistan igen, men det var kul att prova.



Har ni ätit Långfil? Vad tyckte ni?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Tess

Inte någon hit! Blev tvingad att äta den när jag var liten hemma hos mormor, har inget bra minne av långfil ;-)

2011-11-23 @ 18:46:06
URL: http://Http://Theresiast.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska inte långfilen "vispas" lite med skeden innan man äter för att den ska bli lösare och mer sammanhållen?

2011-11-23 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback