Igång med träningen igen!

Så har jag då äntligen kommit igång lite smått med tränigen igen! Jag tror det är guld värt att pausa lite ifrån den ibland när motivationen tryter, vila upp sig, och sedan komma tillbaka med ny energi! (så länge man inte pausar alldeles för länge så klart!) Jag har ju förståss inte varit helt inaktiv, haft ett spinningpass/vecka och även gått mycket promenader.

Jag har börjat så smått n,u med träningen, för att hålla motivationen vid liv och förra veckan såg ut såhär:

Måndag: -
Tisdag: ca 5 km morgonlöpning med min vän, längs floden Sava i Zagreb
Onsdag: -
Torsdag: Rask promenad ca 50 min
Fredag: ca 6 km löpning på em
Lördag: 5 km morgonlöpning
Söndag: 55 min spinning (instruktör) - hade temaspinningen denna gången med musik ifrån olika delar och länder i världen!

Denna veckan är jag i Stockholm över två dagar så de dagarna blir det inget tränat. Men tänkte i alla fall försöka hinna med ett löppass, ett pass på mitt gym samt så har jag ju min spinning på söndagar.

Hur går det för er med träningen i höstrusket?

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback