Gottiskväll igår - hejdå till socker!


Igår blev det en riktig gottekväll med både godis och glass! :) Vanligtvis brukar jag försöka undvika det, men denna gången handlade jag hem dem båda för att gotta riktigt. För det är nämligen så att jag imorgon kickar igång fyra veckor av totalt sockerförbud! Så det var lite som att säga "hejdå" igår.

Ni får höra mer om de spännande fyra veckorna som väntar mig, i ett inlägg imorgon!!!

/Helena


PS. Skulle aldrig rekommendera någon som ska vänja sig av med socker att ladda upp med just socker. Men som sagt, man lever ju inte alltid som man lär. Och skönt är väl det, att inte ens dietister äter helt felfritt ibland! .DS


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha den största fördomen om dietister är nog att ni äter så perfekt nyttigt hela tiden, du är ett levande bevis på att det inte är så :)



Lagom är bäst!

Postat av: Sara

Jag tycker verkligen att det är härligt att se dietister som också kan unna sig godis, det gör att jag också kan känna att det faktiskt är OK att äta godis någon gång ibland! Du har en bra blogg, kram :)

2011-11-18 @ 15:03:42
URL: http://saradelarge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback