DAG 9 av 28

Jag är nu på nionde dagen av mina 28 dagar med strikt träningsschema och kostschema.

Hur går det då?
Jo, det går överlag bra! Jag är faktiskt förvånad över hur mycket mer motiverande det är att anstränga sig med träning och kost när jag kör enligt detta konceptet! Det blir roligare när man satsar på ett mål, och att dessutom en vän gör likadant så man kan peppa varandra!

Jag hade en liten dipp i kosten. Var hos en vän och orkade inte riktigt "räkna efter" hur mycket mat jag åt. Men det blev inget "gottis" i alla fall.


Mer god mat har det blivit!

Träningen har gått bra! Styrkeövningarna är roliga och lätta att utföra, och tar inte alldeles för lång tid. Och konditionen har redan blivit bättre känns det som, det går lättare att springa. Jag har även inhandlat en yoga-matta för att det ska bli lättare med styrketräningen!
Träningsvärk har jag haft precis hela veckan!!! Men det är "kul", man känner att man verkligen kämpat och att det faktiskt ger något!


Jag gör lite övningar på min nya yogamatta!

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback