Produktnyheter i godishyllan

Massor med nya choklad och godispåsar har dykt upp i mataffärerna sista tiden! Här kommer ett urplock av några!

 
Många nyheter i godishyllan har kommit! Marabous "Crispers Raisin" och "Daim Rocks" är två av dem. Båda var jättegoda! Det är faktiskt två 5-poängare!! Så testa!! :) Mums!!


Fazer har kommit med två stycken Mumin-godispåsar! Den ena med klubbor i och den andra med gelégodisar i. Pris ca 15 kr/st.


Det har även kommit tablettaskar med Mumin. Jag har testat Snorkfrök-asken och de var jättegoda. Smakar som Palle Kuling, men de innehöll inget socker tror jag, utan xylitol.


En ny godispåse från Haribo har också dykt upp. Nappar med smaken"Berry".


Malaco har kommit med 3 st nya påsar godis. På bilden, "Choco Favourite", blandat gelégodis med chokladgodis och sedan "Choco Crunchy" som innehåller chokladdoppade puffar och nötter (tror jag att det är). Finns ytterligare en variant som heter "Candy".


Ingen har väl missat att kexchoklad kommit med två nyheter; "Banan" och "Hallon". Recension av dessa två kommer!

Är det någon som testat någon av alla dessa? Vad tyckte ni?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Karin

många spännande smaker, kul:)

2011-05-27 @ 12:12:44
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar nyheter! Av de där har jag bara testat Malacos Choco Candy. Har läst mycket negativt om den, men tycker den var god faktiskt. Är väldigt nyfiken på Daim Rocks!

2011-05-27 @ 13:41:20
Postat av: Annelie

Vad söta muminpåsarna var! De har jag inte sett!

2011-05-27 @ 15:02:13
Postat av: Emma

Daimrocks såg spännande ut, det ska jag som är daimlover prova!

2011-05-27 @ 22:15:32
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Karin

Ååh, hade velat smaka både de nya daim rocks och kexchoklad banan.. Samt den nya marabou med kokos&banan... Men äter inte godis (får så ont i huvudet av allt socker) så får titta på istället :(

2011-05-29 @ 17:24:34
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback