Ny glass från GB: Twister with fruit juice

Har testat en av GBs alla glassnyheter för i år; nämligen Twister "with fruit juice".



Den var god och smakrik! Gillar att det är lite som en blandning av vanlig glass och isglass (det där vita). Jag har för mig jag har ätit denna innan, att den funnits/finns i storpack att köpa i frysdisken, men jag är inte helt säker.



Jag skulle kunna tänka mig att köpa den igen, en varm sommardag - när man behöver en svalkande glass och inte är sugen på ex. choklad/strut. Jag tycker den är mycket godare än en vanlig isglass! Dock var den ju i sig inget revolutionerande nytt eller en smakupplevelse utöver det vanliga...

Någon mer som smakat denna, vad tyckte ni?

/Helena


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Den va ingen hitt hos mig tyvärr ;(

2011-05-03 @ 18:57:31
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: A

Hej!



Jag är nyfiken på vad du har för syn på BMI? Kram!

2011-05-04 @ 07:40:26
Postat av: Rebecca

Jag har provat den! och tyckte väl ungefär som du, den var god och jag kommer säkert äta den igen när jag är sugen på nån mindre glass :)

2011-05-05 @ 09:35:21
URL: http://matochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback