Vill du få DIN frukost näringsberäknad?

Eftersom jag fick så bra respons över mitt inlägg om näringsberäknad frukost, så tänkte jag att jag skulle ge er läsare möjligheten att få Eran frukost näringsberäknad!

Hur gör du då?

Ta en bild på din frukost (hela!) och maila den till [email protected] innan tisdagen den 7 juni kl 23:59.

Skriv gärna lite om din frukost också. Om det ex är gröt - vilka sorts gryn har du i? Eller om du har fil/yoghurt - vilken fetthalt har den, är den smaksatt? osv. Skriv gärna vad bröd/knäckebröd heter. Om du har lättmargarin eller helfett margarin osv.
 
Jag kommer sedan att välja ut 3 st bilder på frukostar som jag näringsberäknar och redovisar på min blogg! Ni som mailar får även resultatet av beräkningen via er mail.

Om ni deltar i detta godkänner ni således också att jag använder er frukostbild på min blogg.

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback