Senaste veckornas träning

Jag har haft en tränings-svacka, ibland är man bara helt enkelt för trött för att träna. Då tycker jag det är bra att man vilar, så att orken och glädjen kommer tillbaka igen! De två senaste veckorna har jag dock varit piggare och kommit igång igen, det känns skönt! De två senaste veckornas träning har alltså sett ut såhär:

Måndag: 7 km löpning
Tisdag: 10 km löpning
Onsdag: 55 min spinning
Torsdag: -
Fredag: 13 km löpning
Lördag: 45 min spinning (instruktör)
Söndag: 7 km löpning

Måndag: 12 km löpning
Tisdag: -
Onsdag:
55 min spinning (instruktör)
Torsdag: 12 km löpning
Fredag: 21,1 km (halvmarathon) löpning
- klockade mig med en sluttid på: 1:56:49.
Lördag: -
Söndag:

Det har tyvärr inte blivit något styrkepass. Jag har varit lite dålig på att gå till mitt gym nämligen. Men nu när det varit så fint väder, så föredrar jag att springa en runda då man ändå får frisk luft också! Och sedan vill jag träna inför halvmaran i augusti också!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra jobbat, många långpass!

2011-06-20 @ 08:55:00
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback