MARATHON i sikte!

Ja, nu har jag faktiskt tagit steget fullt ut - och anmält mig till ett Marathon-lopp! Detta kommer att ske redan den 15 oktober i år, nämligen Växjö Marathon.

Ett Marathon är 42,2 km. Jag har som längst sprungit en halv sådan distans i mitt liv, men jag ska träna upp till 30 km och sedan får jag hoppas på det bästa! Nu väntar snart semester i tre veckor, och eftersom jag är utomlands tänkte jag bara springa lite smårundor och små intervaller, mest för att hålla igång. När jag kommer tillbaka i augusti skall jag dock lägga ett strikt träningschema! Och detta skall ni naturligtvis få följa på bloggen! :)

Så, vägen mot Marathon har startat! 3,5 månad kvar bara...

/Helena


Kommentarer
Postat av: Annelie

you go girl!! ;P

2011-07-02 @ 13:00:07
Postat av: Emma

Vad kul! Det är roligare att träna när man har nåt sånt mål framför sig!

2011-07-02 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback