I spring-mp3:n...

Att ha rutiner på sitt ätande är viktigt, lixom rutiner kring fysisk aktivitet. Jag har nu redan efter en jobbad vecka, gjort det till en rutin att springa en runda direkt efter jobbet. Då känner jag att jag snabbt kan koppla av och stressa ner, man får frisk luft och får dessutom mer energi till resten av kvällen. Så det passar mig utmärkt!

Något som peppar mig att springa är min mp3, utan den skulle jag inte alls vara lika motiverad. Men det gäller att ha bra och peppande musik på den också! Därför tänkte jag tipsa om mina senaste spring-låtar. (Du kan lätt ladda hem dem via spotify och lägga in på mp3:n.)

I min spring mp3 just nu:
* Lala song - Tocadisco radio edit - Bob Sinclair
* Sugar (feat Wynter) - Disco Fries Remix Edit - Flo Rida
* I gotta feeling - Black Eyed Peas
* Touch the sky - Kanye West
* One more time - Daft punk
* All I want for christmas is you - Mariah Carey
* Alejandro - Lady Gaga
* Firework - Katy Perry
* Waka waka (This time for Africa) - Shakira
* Barbara Streisand - Duck Sauce
* The time (dirty bit) - Black eyed peas
* DJ got us Fallin' in love - Usher feat. Pitbull
* One (your name) - Swedish house mafia
* Only girl (in the world) - Rihanna

Har ni något mer låttips? Kommentera gärna!!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag håller med om att Dirty bit är ett måste! :D

2011-02-01 @ 08:54:48
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Sergz

Vet nu inte om vi har samma musiksmak men när jag springer brukar jag lyssna på;



Mina Hundar - Fattaru

Crazy in love - Beyonce

100 Yard Dash (passande namn) - Raphael Saadiq

Miami 2 Ibiza - Tinie Tempah & Swedish House Mafia

Frisky - Tinie Tempah

Written in the Stars - Tinie Tempah

Wonderman - Tinie Tempah

Straight no chaser - Mr. Hudson



och en massa låtar till. :P

2011-02-01 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback