Inspiration - dekorering av pepparkakor

Du behöver exempelvis:
* glasyr i olika färger
(recept här: http://matresan.blogg.se/2011/december/glasyr-till-pepparkakor.html)
* godis i olika färger och former
* strössel
* fantasi!

LITE INSPIRATION:



Vanliga dekorerade pepparkakor och jag i full action förra året!


Gör framsidan av ett slott och dekorera. Detta kan man sedan hänga upp som prydnad i fönstret eller bara ställa någonstans. En lättare variant av pepparkakshus då man slipper bygga ihop det!


Min lillasyster gjorde en brunn och dekorerade.


Återstår att se om jag blir portad ifrån årets dekorering... då jag gjorde lite osmakliga pepparkakor förra året... men ett skratt förlänger ju livet!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Susanna

Åhh man blir sugen!! :)

2011-12-19 @ 15:38:24
Postat av: Anonym

haha kaninen som bajsar var rolig :)

2011-12-20 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback