Dag 22 av 28

Har inte skrivit på ett tag hur det gått för jag har varit lite sjuk i veckan som gått. Så träningen har blivit lite lidande, inte alls som planerat. Tappade då tyvärr också lite motivationen för kosten...

Men fick i alla fall ihop denna träningen förra veckan:
* 1 pass BodyPump
* 1 pass styrka helkropp
* 5 km löpning, samt
* 1 st spinningpass
- och så lite promenader förståss.

Kosten som sagt har ju gått lite halvknackigt eftersom jag var sjuk. Och i helgen bakades det pepparkakor för fulla muggar! Och jag är ju en sådan person som gillar degen mer än pepparkakorna... ja, så ni kan ju gissa hur det gick...

Men som sagt, en vecka kvar! Så nu kör jag hårt sista veckan! I helgen får ni resultat om hur allt gått och om jag nådde mina mål :) En utvärdering helt enkelt!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Det är inte så svårt! Jag skär alltid granatäpplet i klyftor och tar ut kärnorna med händerna - snabbyt och smidigt ;)

2011-12-05 @ 11:02:06
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback