Musiklista till morgondagens halvamarthon-lopp!

Ja, då är det dags för halvmara imorgon! Tyvärr har jag varit halvdan' hela veckan med ont i huvudet m.m. Sprang 12 km + lite backintervall i söndags, och sedan 3 km sprint i måndags. Men sedan har jag legat på latsidan. Ja, det blir då inget nytt rekord imon!! Men hur som helst, så blir det nog roligt! Och jag får se det som en bra uppvärmning inför höstens marathon!!

Har nu iaf suttit och gjort en spellista på min mp3 som jag ska använda mig av imorgon när jag springer. Jag får extra mycket kraft och energi av bra låtar! Därför vill jag tipsa om bra springmusik!

På min iPod finns dessa låtar inför imorgon:
* You - Special D
* Mr Saxobeat - Alexandra Stan
* Bullets - Rebecca och Fiona
* Tricky disco - Discotronics
* Memories - David Guetta
* What about my dreams? - Kati Wolf
* Sweat - Snoop Dogg and David Guetta
* Dirty dancer - Enrique Eglesias feat. Usher
* Kärlekens tunga - September
* Only U - Antiloop
* Little bad girl - David Guetta feat. Taio Cruz
* Sultans of swing - Dire Straits
* Give me everything - Pitbull
* Party rock anthem - LMFAO
* Save the world - Swedish house maffia
* Rain over me - Pitbull feat. Marc Anthony

/Helena


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid bra med lite musiktips! Hoppas det går bra imon trots att du varit lite krasslig nu.

2011-08-12 @ 13:31:09
Postat av: Karin

bra tips:)

2011-08-12 @ 14:01:11
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Emma

grym spellista :) kanske jag snor den hehe

2011-08-12 @ 19:50:54
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elina

Mkt bra låtar att träna till! Alltid bra med musiktips! LYCKA TILL imorrn Helena!!!!!!!!!!!!!! :D :D

2011-08-12 @ 21:26:47
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vilken pepplista!! :) Du kommer flyga fram ju!

2011-08-13 @ 11:53:38
Postat av: Linn

Tack för tips på låtar att springa till!

2011-08-14 @ 11:24:04
Postat av: Tess

En galet bra låt att lyssna på när man är riktigt, riktigt trött är The show must go on med Queen. Den ger i alla fall mig en energiboost i löpspåret!

2011-08-15 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback