Min nya favorityoghurt


Jagobella Light, med smak av äpple och kanel, är min nya favorityoghurt! Så himla god! Jag har ju alltid äpple och kanel i min yoghurt, så här fick man det lixom färdigblandat, och den är supergod. Jag upptäckte den nu i somras när jag reste. Finns nog tyvärr inte i Sverige. Men jag åt den både till frukost och till lite "snacks" eller "kvällsmat", den passade som till det mesta. Jag hittade den i både Tjeckien, Ungern, Slovenien och Kroatien.

Får passa på att äta den igen när jag åker till Kroatien igen. Har nämligen bokat en veckas semester i Kroatien i oktober! Ska bli kanonkul! Bara 2 månader kvar till avfärd :)

/Helena


Kommentarer
Postat av: Susanna

Den blir jag med sugen på att testa! Bra anledning för att åka på semester! :)

2011-08-24 @ 21:44:34
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar

2011-08-25 @ 08:18:49
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: emma

mums låter gott :)

2011-08-25 @ 09:26:35
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken god kombination! inte sett innan...

2011-08-29 @ 14:09:07
Postat av: camilla

åå vad härligt med kroatien resa :D vart i kroatien ska du?

2011-08-30 @ 18:46:38
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Monika

Jo, Yoggi vanilj - Med kanel och äpple finns!

Men själv kommer jag ifrån Polen och den Jogobella finns också där och är enligt mig godare än yoggis.

Men det finns iaf här i Sverige med!

2011-09-11 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback