Fantastisk spinningutbildning i helgen!

Jag är nog lite hårdtränings-skadad efter helgen. För efter gårdagens spinningpass på 60 min kände jag lite - "var det här allt?" och så tog jag på mig löparskorna och sprang 5 km i snabb takt... Så himla skönt!


Instruktörsutbildningen i helgen var verkligen jättebra! Vi höll till i Malmö, på Kockums Gym & Fritidshall, nära Turning Torso.

Jag har lärt mig massor av grunder i spinning. Teknik, cykelinställning, program, musikanalys, muskler, stretching, upplägg på pass.......... och massa mer!! En givande och intensiv helg!!!


Dessutom har jag svettats och kämpats som aldrig förr! Ca 8 h träningspass blev det sammanlagt under helgen. Puh, jag har nog aldrig tränat så mycket som jag gjort denna helgen! Men härligt var det! Man känner sig helt mör och skön i kroppen, framför allt så blir jag även LYCKLIG!!


Lite glass åt jag på vägen hem i söndags, då det också var fint och vårigt väder ute!

Nu hoppas jag på att framöver kunna dela med mig av min träningsglädje till andra människor!!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Susanna

När har glassbelöning passat så bra som då?! :) Den perfekta tiden!

2011-04-12 @ 20:17:00
Postat av: Annie S.

grattis! tror du blir en grym instruktör!

2011-04-12 @ 20:57:56
Postat av: Ebba

KUL! Jag skulle vara helt slut efter så mycket träning...

2011-04-12 @ 20:58:36
Postat av: Anna

Låter helt underbart.

Jag skulle vilja gå en spinningutbildning. Vet du hur man kommer i kontakt med de? Kanske någon hemsida?

MVH Anna

2011-05-29 @ 14:59:14
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback