Veckans träningsschema

Det är så himla skönt att vara igång med löpningen igen!! På min resa i sommar blev det bara löpning 3 ggr. Vi gick i och för sig mycket, många vandringar och annat, men löpningen fanns det inte riktigt utrymme för alltid. Och om man vet att man ska vandra hela dagen, är det inte så kul att även gå ut och springa innan frukosten. Men iaf, nu är jag tillbaka i Sverige och har återupptagit mina gamla vanor! Löpningen och konditionen har jag snabbt fått igång igen, skönt att den hänger kvar även med ett uppehåll.

Såhär ser veckans träning ut!
Måndag: cykling 30 min + löpning 10 km
Tisdag: löpning 5 km
Onsdag: vila
Torsdag: cykling 30 min + löpning 10 km
Fredag: ev. 5 km löpning
Lördag: vila
Söndag: Långdistanslöpning, 12-15 km 

Kom precis hem nu efter en runda, så himla skönt!! Cyklar ut i skogen och springer där i motionsspåret en runda som är 10 km. Och så duschar jag där, så när man kommer hem är man härligt trött, ren och fräsch!

Vad har ni för träningsplaner i veckan?
/Helena

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är!

Själv kör jag 3 yogapass, 1 spinningpass och 1 simpass i veckan :)

2010-09-10 @ 08:56:41
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: amanda

åh, träning är härligt! så flitig du är.

2010-09-10 @ 22:16:23
URL: http://amandadesiree.blogg.se/
Postat av: kimmie

Hej!

Jag hade så galet gärna velat komma igång att springa. Sprang en del förut, mest på band dock..

Har dessutom både problem med knäna (jag har glapp mellan knäskålen och smalbenet)och astma.



Har du några tips på hur jag kan göra? Vilket underlag är bäst att springa på? När bör man äta för att orka?



( du får gärna svara till mailen )

Är jättetacksam för svar!



Jättefin blogg för övrigt, följer den som bara den:D



Mvh

Kimmie

2010-10-06 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback