Havremjölk vanilj från Ica

Jag har tidigare testat "Carlshamns havredryck vanilj" men inte sett att Ica haft en egen förens nu.


Havredrycken vanilj innehåller 45 kcal/dl och innehåller också Kalcium, D-vitamin och B12. Den innehåller lite mer kolhydrater än vanlig mjölk, men annars - med tanke på näringsinnehållet - så kan man använda den istället för vanlig mjölk/havremjölk. I alla fall så tycker jag att det är väldigt gott med Havredryck vanilj på gröten eller en slurk i kaffet eller teet.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Elina

Åå det är så gott med vaniljsmak!! Jag sitter just nu och dricker vaniljte faktistk :) Ang ergo-grejen så var det jag som mailade o frågade om de ville ha nån ny dietiststudent som skriver för dom, eftersom de som var förut o svarade på frågor från läsaran, nu har slutat..De ville inte ha nån till själva tidningen, men däremot till hemsidan! Jag saknar dig med helena! men asså vad fort tiden går..snart har vi liksom redan haft 4 v praktik!! Hoppas det går bra för dig! Kraaam!!

2010-09-22 @ 19:49:00
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Susanna

Åhh, den låt god! Den ska jag testa!

2010-09-24 @ 21:08:08
Postat av: linn

sen jag blev laktosintolerant har jag testat lite olika havre,soja och låglaktosmjölksorter.. Men havremjölk är ingen favvo. Då är sojan godare :-) Har dock inte testat vaniljvarianten!

2010-09-25 @ 17:03:47
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback