Bara några bilder från min resa :)

Jag ska snart bjuda på matinlägg ifrån de olika länderna jag besökt, men tänkte först bara visa några av mina favoritbilder jag tagit från resan! (För er som inte vet; så kom jag precis hem från 10 veckor i Australien, Nya Zeeland och Hongkong!) Blir jätteglad för kommentarer!




Solnedgång i Hervey bay, Australien.


Maheno shipwreck, Fraser Island, Australien.


Lake McKenzie, Fraser Island, Australien.


En giraff framför siluetten av Sydney, Australien.


Mirror lakes med snöklädda bergstoppar i bakgrunden, södra Nya Zeeland.


Split apple rock, Abel Tasman national park, utanför Nelson, Nya Zeeland.


Och på Nya Zeeland hoppade jag fallskärm! Eller "skydive" som det kallas, med 45 sekunders fritt fall. Såå häftigt!


Buddha-staty, Lantau island, Hongkong.

Det var en fantastisk resa!!!
/Helena


Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fina bilder! den med berget speciellt!!

2010-09-01 @ 17:03:35
Postat av: Annie S.

Coolt att du hoppat fallskärm!

2010-09-01 @ 17:04:00
Postat av: Elina

Vilka vackra bilder! Mirror lakes-bilden ser helt fantastisk ut.. borde kunna bli ett vykort! :) Jag kom precis hem från praktiken.. är såå trött. Idag hade vi tre patienter och jag blir typ helt slut efter det, eftersom man sitter så fokuserad när man lyssnar på dom. Allså shit vad vi måste ta vara på studentlivet sen efter praktiken!!! Jag är på till 110%!! :D :D Hoppas du har blivit hemmastadd i skåne! :)

2010-09-01 @ 17:32:57
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: P

vilka fina bilder, hur var det att hoppa ur planet? är sjukt sugen på o hoppa fallskräm men just den biten skrämmer mig mest :D

2010-09-01 @ 19:22:21
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilka fin fina bilder! Kramar

2010-09-01 @ 20:24:49
Postat av: emma

Wow ! Vilka otroliga bilder. Ser ut som du haft det toppen.

2010-09-01 @ 21:16:24
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vad jag också vill åka till Nya Zeeland och Mirror Lakes, så ofattbart vackert! Jag gillar verkligen den söta giraffen med siluetten av Sidney i bakrunden - vilken häftig bild!

Jättefina bilder allihopa :)

2010-09-03 @ 10:15:50
Postat av: Emma

Hade helt missat att du var tillbaka. Vilka fina bilder! :) Passar på att lägga till dig på bloglovin, om du nu har det, så att jag inte missar något inlägg :)

2010-09-05 @ 16:16:03
URL: http://bakut.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Åh du måste ha haft de fantastiskt kul och spännande! Massa fina bilder..

2010-09-08 @ 15:01:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ah vilka fantastiska bilder Helena! Kul att se dig tillbaka pa bloggen. Jag ser att jag har massor att lasa som jag missat sen jag aker pa semester och ska lasa nar jag ar pa hemmaplan igen :) Later sa spannande med din praktik och C-uppsats! Blir faktiskt riktigt pluggsugen trots att jag ar pa semester :P Jo jag har ju last 2 terminer nu, men har uppehall denna termin for jag ar inte helt 100 pa vad jag ska studera vidare med. Antingen fullfoljer jag dietistplanen eller fortsatter pa min psykologi\ekonomi som jag oxa har hunnit 2 terminer av. Knepigt det dar sa det ar darfor jag behover terminen pa mig for att bestamma mig. Kosten ar onekligen superintressant for mig, men jag funderar pa om jag kanske anda kan utveckla och gora nagot av det intresset, vid sidan av ett helt annat huvudamne.. Kram

2010-09-22 @ 20:49:43
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback