Mousserande fläderblomsvin

Massor med sommarnyheter kommer i mat- och dryckesväg nu!! Eftersom jag inte kommer vara hemma i Sverige i sommar får jag passa på att testa allt nu innan jag åker.


Även Systemet har en del nyheter inför sommaren och det här mousserande fläderblomsvinet ifrån Kiviks musteri testade jag häromdagen. Det avnjöts på en picknick-filt ur mina nya rosa plast-champagneglas, med lite grillat och med någon jag tycker om. Perfekt alltså!
Vinet i sig var sött, fräscht och friskt. Jag tyckte det var jättegott, så det kan jag rekommendera om ni vill ha lite bubbel.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag hittade hit från Cecilias blogg och fastnade rejält. Har läst igenom en hel hög av dina inlägg och kommer helt klart komma hit fler gånger..:)



Hoppas du får en fin helg!

Postat av: Anonym

Tycker om din blogg och har läst den ett tag, nu har jag skaffat en egen blogg.



Jag har Crohns sjukdom, har ni läst om den? Hade varit roligt att få lite råd.



Jag måste testa det vinet, det verkar jättegott!



Ha det fint!

2010-05-30 @ 15:27:46
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback