Liten matpresent från Grekland

Min sambo, eller "kombo" kanske det heter, har varit på semester i Grekland i en vecka och när hon kom hem fick jag några små presenter!



Blev jätteglad! Jag tycker ju det är så roligt att se vad man äter i andra länder och vad som är speciellt där. Ser verkligen fram emot att testa massa spännande ny mat, dryck och snacks nu i sommar när jag ska till Australien, Nya zeeland och Hong kong. Tar gärna emot tips om ni har några!! *bara 9 dagar kvar till avfärd nu* (om jag kommer iväg trots strejken förstås! :( )

/Helena

Kommentarer
Postat av: Anki

I Australien sa min syster att de hade någon jättegod gladd som typ bestod av massa små kulor (små som i storlek med ärtor ungefär), som tydligen var gudomligt god. Har tyvärr dock aldrig varit där själv och testat dem..

Postat av: Emma

Åh de där nötgrejerna ser jättegoda ut!



Har inget tips dit ni ska åka, men ni hittar säkert massa spännande. Ser fram emot att se bilder på det :)

2010-05-31 @ 13:28:40
Postat av: livetoday - 52 kilo

jag ska verkligen försöka skriva ner det :) hihi

2010-05-31 @ 16:13:49
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Åh vad du måste vara laddad nu!! Håller tummarna för att ni kommer iväg när det är bestämt :)

2010-05-31 @ 17:27:41
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback