2 månader kvar till halvmaratonloppet!

Ja, idag är det endast två månader kvar till mitt halvmaratonlopp! Vill göra ett riktigt bra lopp och försöker träna (springa) 3-4 ggr per vecka. Tyvärr tryter motivationen lite nu när det är så mycket snö, stundvis grått och fuktigt väder samt att det är halt. Men jag gör mitt bästa. Förra veckans träning landade på 2*14 km + 1*12 km. Denna veckan som kommer kommer jag att ha tillgång till motionscykel så då tänkte jag köra lite längre intervallpass på dem och använda benen på annat sätt.

Som peppning finns just nu i min spring-mp3 dessa låtar:
* I wanna go crazy! - David Guetta
* You got (what I want) - Systrarna Graaf (haha, lite pinsamt, men den ger värsta farten!)
* Explodera - Caramell
* Jag får lixom ingen ordning - Lars Winnerbäck
* Jai ho! - The pussycat dolls
* Summer jam - Underdog project
* On the beach - Sonic palms
* Tornero - Mihai
* Dancing in the dark - Bruce Springsteen
* Dance with somebody - Mando diao

/Helena

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Ok, tack för svar om mjölken. :)

Lycka till med löpningen. :)

2010-03-08 @ 13:35:28
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tackar och tar emot :) ny träningsmusik är precis vad min mp3 behöver för tillfället!

Kul förresten att du ska springa halvmarathon! Jag ,håller mig till betydligt kortare distanser i år. men ska försöka få till åtminstone 1-2 löppass i veckan som uppladdning. Det är svårt att prioritera när det finns så mycket rolig träning :P

2010-03-09 @ 18:32:49
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback