Fullt upp med flytt

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här nu, men jag har fullt upp med flytt och plugg. Och kameran ligger nog i en kasse, sladden i en annan och jag vet inte vart alla grejer hamnat riktigt. Flyttstatus är iaf: ca 85 % flyttat! Jag är imponerad av mig själv, att jag snart klarat denna flytten bara genom att bära och använda cykel! (Och att dessutom flytta i minus 20 grader.) I tisdags fick jag hjälp av några killar som hjälpte mig med alla tunga möbler. En bra taktik är att säga "Detta är alldeles för tungt att bära!" och genast är dem där och bär...! haha. Snart kommer en kompis och hjälper till lite också. Sen ikväll blir det mat och film med några klasskompisar, skönt att komma iväg lite, äta och koppla av. Jag är trött och har rätt ont i kroppen. Tur att jag numera har ett badkar som räddat mig på kvällarna! :)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Filibabba

Badkar är bäst! Ses snart! :D

2010-01-07 @ 17:30:37
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Jenna

Visst är det himla mysigt och avkopplande med badkar :) Älskar att ta ett långt varmt bad när man är trött i kroppen!

Vill gärna köpa boken av dig! Orkar du lagra den åt mig tills den 25:e när en fattig student här blir ngt rikare? :P

2010-01-09 @ 01:05:43
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback