Datorn sönder :(

Nu har min dator sagt hejdå och därmed kommer det dröja lite innan jag kan lägga upp någon bild eller så här på bloggen. Det är konstigt att alltid såna grejer som datorer alltid krånglar eller går sönder när man just behöver dem mest. Mycket av min kurslitteratur läser jag via datorn.

I princip gör man allt via datorn.. kollar mejl, håller kontakt, kollar schema och info, kollar busstidtabellen, sköter bankärenden som att betala hyra och räkningar, kollar upp grejer..

Blir lite mer stressigt nu. Usch usch, men allt löser sig alltid till slut. Men tills dess är det bara lite jobbigt!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ush vad jobbigt :( är det värt att laga eller ska du spana efter en ny? Man är verkligen beroende av datorn till det mesta numera som du säger!

2010-01-25 @ 19:23:07
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback